23.6.2016 10:38

Sosiaalinen media on tänä päivänä erinomainen kanava olla yhteyksissä asiakkaisiin ja muihin yritykselle tärkeisiin sidosryhmiin. Midventum on läsnä sosiaalisessa mediassa LinkedInissä jaTwitterissä.

Midventumin tahtotilana on olla mukana siellä, missä asiakkaatkin ovat ja tuoda heidän tietoonsa Midventumin osaamista ja asiantuntijuutta. 

– Kynnys seurata yrityksiä sitten LinkedInissä tai Twitterissä on matala ja kuka tahansa voi tehdä niin. Siihen ei tarvita erityistä hyväksyntää seurattavalta tai tykättävältä kohteelta. LinkedIn on asiantuntijaorganisaatiolle luonteva paikka esittäytyä ja nostaa esiin oman toimikentän ja alan ajankohtaisia asioita. Twitterissä päivitykset ja uutisvirta ovat hektisempää ja mukaan mahtuu asianostoja laidasta laitaan. Twitterissä on myös helppo kertoa kuulumisia ja yrityksen asioita hieman spontaanimminkin, tuumii osakas Marko Roukkula Midventumin some-läsnäolon lähtökohtia.

Midventumin Twitter-tilin sisällöt nousevat myös automaattisesti uudistuneelle midventum.fi-verkkosivulle.

– Totesimme vuoden alussa, että tapamme kertoa ja viestiä osaamisestamme ja asiantuntijuudestamme oli tyypillistä rahoitus- ja yritysmaailman erityissanastoa. Me itse ja kollegamme ymmärsimme sitä hyvin, mutta asiakkaamme eivät välttämättä tiedostaneet, miten voimme juuri heitä auttaa. Nyt sivujen sisältöä on selkiytetty ja puhumme asioista nimillä, jotka avautuvat paremmin asiantuntijuuttamme yritysjärjestelyissä ja rahoituksen hankinnassa tarvitsevalle. Verkkosivun sisältöjä on myös nyt helpompi välittää eteenpäin sosiaalisessa mediassa ja ennen kaikkea niin, että asiakas voi kohdata meidät aidosti ja paikassa, joka on hänelle luontava, Roukkula toteaa.

Liity seuraamme

Löydät Midventumin LinkedInistä yrityksen nimellä Midventum Oy Corporate Finance ja Twitterissä viestittelemme tunnuksella @midventum.